werkwijze

Kunnen we u helpen?


Stel een vraag of verstuur een terugbelverzoek. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Gedreven en professioneel

Hoe wij werken : een stappenplan


1

Stap 1

Als eerste komen we bij u thuis voor een intakegesprek van ongeveer anderhalf uur om kennis te maken. We brengen hierin samen met u in kaart welke zorg u nodig heeft. U kunt in dit gesprek natuurlijk ook uw voorkeur uitspreken voor het type zorgverlener waarbij u zich prettig voelt.

2

Stap 2

We zetten voor u op een rij welke zorg u van ons krijgt in een zorgleefplan met
weekschema. Ook maken we een kostenindicatie. Deze bespreken we dan telefonisch met u. Als u met Zuster in Huis verder wilt, stellen we een overeenkomst op waarin we de gemaakte afspraken vastleggen.

3

Stap 3

Onze recruiters starten nu met de werving en selectie van een zorgverlener die past bij uw zorgvraag en uw interesses. Indien nodig beschikt de kandidaat ook over specifieke expertise m.b.t. persoonlijke verzorging en individuele begeleiding. Het wervingsproces doen we samen met collega-recruiters in het land van herkomst. We nemen meerdere interviews af met de zorgverlener en gaan de referenties na.

4

Stap 4

We stellen één tot maximaal drie kandidaten per keer aan u voor met wie u kunt kennismaken en andersom. De kennismaking gebeurt via telefoon maar meestal via videobellen. U kiest dan de kandidaat die gevoelsmatig het beste bij u past.

Maak kennis met ons team

Met een bevlogen team professionals, regelen we elke dag de beste zorg voor u

5

Stap 5

Is het interview aan beide kanten succesvol, dan is er een match en organiseren we de reis van de zorgverlener naar Nederland. U weet op tijd wanneer u uw zorgverlener op Schiphol, Eindhoven Airport of Rotterdam Airport kunt afhalen. Sommige zorgverleners reizen liever zelf met de bus of trein maar alles in overleg met u.

6

Stap 6

Wanneer de reis geboekt is, krijgt U van ons alle informatie waarmee u zich zo goed mogelijk kunt voorbereiden op de komst van uw inwonende zorgverlener.

 

7

Stap 7

Een zorgmanager van Zuster in Huis werkt samen met u de zorgverlener in. Ze belt wekelijks om te horen of het weekschema nog voldoet en of de zorg naar tevredenheid is. De recruiter onderhoudt daarnaast het contact met de verzorgende om te kijken of er bij haar nog zaken leven.

8

Stap 8

Tot slot kunt u altijd bellen met uw recruiter als u vragen heeft. Bijvoorbeeld over de administratie, wissels maar ook over mogelijk gewijzigde zorg. Maandelijks krijgt u van ons een factuur, die u kunt indienen bij het zorgkantoor.

Bekijk de video